2014. október 16., csütörtök

Pár szelíd gyógyító technika, ami jó stresszoldásra is, kipróbáltam én is, és nekem segített.

Mivel tudom sok embert érint, a mai világban a stressz, egészségügyi, - szellemi, lelki kihívás a mindennapokban, - és természetesen engem is meg,- meg érintenek ezek - ezért, ezekre segítség nyújtásként tudok ajánlani pár szelíd segítő, gyógyító technikát, amiket én is kipróbáltam már. 
Nekem is volt, és néha még mindig van pár kihívásom,  - mármint olyan amitől kicsit kibillenek az egyensúlyból, - amit egyedül néha nehéz megoldani. - De idővel rájöttem, hogy végső soron mindenki magát gyógyíthatja meg, leginkább.  - Azért néha egy kis szelíd segítség  sem árt, hogy erőre kapjunk, és más szemszögből nézhessük magunkat és a világot.

Az egyik ilyen technika az SVT,  Spirituális Válasz Terápia nagyon jó eredményekről számolnak be, és én is jókat mondhatok róla. Segítséget nyújt fóbiák, stressz, pánik oldására kezelésére, testi, szellemi öngyógyító folyamatokat is tud elindítani, és segít abban is hogy a saját utunkat járjuk.
Itt nézhettek utána bővebben:

http://www.spiritualisvt.com/


Valamint az Acces Bars gyógyító érintéses technika is jó lehet, itt találtok róla részletesebb leírást:
https://www.facebook.com/events/246504618892928/?ref=22

én nála voltam kezelésen: http://accesszil-hu6.webnode.hu/elerhetosegek/

A Reflexzóna masszázs,Talpmasszázs és a Cranio Szakrális gyógyítás is jó.
Tudok szintén egy jó embert aki ezeket elsajátította és terapeutaként alkalmazza is a neve: Jeges Tímea.

Itt nézhettek utána, itt kezel:  

https://www.facebook.com/8egeszsegpont


Valamint a jóga nidra, (jógikus alvás) is jó, meg a légző gyakorlatok (pranajama), ászanák (jóga gyakorlatok), (testmozgás),  meditáció, önvizsgálati meditáció.

Én itt tanulom, - nagyon jól értenek hozzá - hitelesek. Egy igazi, élő, indiai jógamester tanítása alapján történnek a jógaórák, ami sok ezer éves bölcsességeket foglal magában.  A rendszer a békét, a nem ártás elvét, a környezetvédelmet, és a szellemi, lelki, testi egészséget tartja szem előtt. A nyugati emberek izomzatának testtípusának megfelelően vannak a jógagyakorlatok, és egyéb technikák fejlesztve, testre szabva, a nyugati társadalomba, életvitelbe beilleszthető. Ennek a neve: Jóga a Mindennapi Életben Rendszer®.  
Én is itt gyakorlom, tanulom ezeket, és csak ajánlani tudom nyugodt szívvel:  http://www.joga.hu/

  
World peace in your hands
Paramhans Swami Maheshwaranandaji, A Joga in Daily Life alapítója, akit tanítványai szeretetteljesen Swamiji-nek neveznek,  ő Paramhans Swami Madhavanandaji tanítványa. Az indiai Maha Nirvani Akhara spirituális közössége és a Shankaracharya (a hinduizmus spirituális vezetője) világszerte nagy tiszteletnek örvendő indiai jóga mester, a világon sokat tesz a toleranciáért, egészségért, tanulásért, és környezetvédelemért.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése