2014. szeptember 29., hétfő

tofu rántotta tojás nélkül

Véletlenül Pacman-t, vagy éhes mosolygós fejecskét sikerült kikanyarintanom  mikor szedtem kanállal belőle.  Gondoltam még viccesen is néz ki így lefotóztam.

Így készítettem a hamis rántottát, 4 főre. 
2 evőkanál olívaolajat teszünk egy serpenyőbe,  1 natúr tofut leöblítünk vízzel kicsit csap alatt, kis kockákra felvágjuk,egy tálba tesszük majd összetördeljük villával. az olajba tesszük és körülbelül 10-13 percig sütjük, majd 1 -2 szál zöldhagymát és egy fej vöröshagymát felaprítunk és hozzá tesszük. Rakunk bele 1 csipet őrölt köményt, 1 mokkáskanál kurkumát. 1 késhegynyi oregánót és majoránnát, késhegynyi rozmaringot, a zöld fűszereket úgy is beletehetjük hogy provance-i, vagy olaszos, sótlan fűszerkeveréket adunk helyettük hozzá. Tehetünk még bele, 1 mokkáskanál pirospaprikát, 1 kis késhegynyi gyömbért (kihagyható), legvégül teszünk bele 4 gerezd összenyomott fokhagymát ezzel is sütjük kicsit de csak annyira hogy ne égjen meg nagyon a fokhagyma, és mikor már levettük a tűzhelyről az ételt akkor megsózzuk 1 kiskanál  fekete sóval amitől kicsit tojás íze lesz fontos hogy ne süljön a fekete sóval együtt mert akkor az a kénes tojás íze elmegy a sónak. Ha nem elég sós ízlés szerint még megsózhatjuk. Én van hogy még pár kanál natúr joghurtot is keverek hozzá. Ennek igazándiból nem lesz megtévesztésig tojás rántotta íze, de azért hasonlónak megteszi, és a tofu miatt sok fehérjét tartalmaz ez is. Ebből körülbelül három- négy diétás adagnyi  jön ki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése