2014. szeptember 29., hétfő

Tojás nélküli hagymás és kolbászos ízű rántotta

4 főre így készül:

1 vöröshagymát felaprítunk, ezt egy, két evőkanál olíva olajon megsütjük
teszünk hozzá még 3-4 gerezd fokhagymát is ezt is kicsit megsütjük.
 4-5 evőkanál csicseriborsó lisztet sárgaborsót, és felöntöttem 2 dl vízzel
És raktam még hozzá Dusnok mix fűszrekeveréket, ami tartalmaz (pirospaprikát, édeset és csípőset is,  pici kakukkfüvet, köményt, szárított fokhagymát, hagymát, )  Én raktam még egy 2-3 csipet majoránnát is
5 percre fedőt raktam az edényre
Majd levettem és addig főztem az ételt míg el nem főtt teljesen a víz róla.
végül hogy tojás íze legyen feketesóval megsózzuk, (fontos hogy a végén tegyük bele ezt a sót mert különben a főzés során elmegy a kénes tojás íze és csak simán sós lesz, de sima sóval is készíthetjük bár akkor nem lesz annyira tojás ízű)
Hogy igazán kolbászos íze is legyen lehet bele rakni előre megsütött füstölt tofut, vagy csicseriborsókolbászt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése