2014. október 3., péntek

Még egy alternatíva tojás vagy lenmag helyettesítésére a sütikbe, fasirtokba

Ha lenmag helyett több pl. 3 -4  púpos evőkanál sörélesztő pelyhet rakunk a  diétás sütibe, vagy fasírtba, attól is elég jól összeáll, összetapad, ételünk, csak annyi, hogy jó ezt is legalább 20-25 percig állni kell hagyni miután a többi hozzávalóval összekevertük, mert még dagad és még egy fontos dolog, hogy nem szabad túl sok folyadékot hozzá tenni. Jó ha egyéb őrölt magot, mandulát, diót vagy mogyorót is keverünk hozzá.  Ki mit szeret. Az íze más mint a lenmagé. A sörélesztő pehelynek egy finom sajthoz hasonló íze van.  Én is kipróbáltam már ezzel egy sós süti receptet nemrég, úgy jöttem rá hogy ez is működik. Később közlöm  ezt a receptet is a blogon.
Ilyen pelyhet lehet kapni különböző bio és gyógynövény boltokban. Sok B vitamint tartalmaz, ami jó az idegrendszernek is, a candida diétán lévők is ehetik, mivel végleges állapotában, (ahogy kapható) már nem tartalmaz gombát. Ha sütjük kevesebb vitamin marad benne. Bővebb leírást itt találhattok róla:  
http://sorelesztopehely.hu/index.php/9-cikkek/1-soereleszto-a-termeszetes-etrend-kiegeszito



Ezt is sörélesztő pehellyel készítettem, majd leírom a receptjét is csak biztos ami biztos újra meg kell majd csinálnom nehogy rossz mennyiséget írjak le, mivel már nem emlékszem mindenre hogy csináltam, mert nem írtam le.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése