2014. június 8., vasárnap

Füstölt tofus, sárgarépás ragu, (ebéd)





Így készül 4 fő számára:

3 evőkanálnyi olíva olajon megsütünk, apró kockákra vágott füstölt tofut, rakunk hozzá egy mokkáskanál sót mikor, már kezd arany barnára pirulni a külseje, belevágunk még egy fej vörös hagymát, sütjük kicsit, majd belevágunk, 5 gerezd fokhagymát, majd belerakjuk a reszelt sárgarépát,
Fűszereket is rakunk még bele:
fél mokkáskanál sárga mustármagot tetem bele, valamint,
fél mokkáskanál őrölt csemege pirospaprikát, 1 nagy csipet koriandert, egy csipet borsot, raktam még bele pár csipet Kotányi, sültcsirke, fűszersót, ízlés szerint, ami tartalmaz sót, szárított fokhagymát, rozmaringot, borsot, pirospaprikát, majoránnát.

Egy narancsgerezd levét is belenyomtam

Addig sütöttem az egészet míg pár perc alatt a reszelt répa összeesett kicsit.



Én párolt zöldségekkel és pár kanál natúr joghurttal ettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése